Vážení zákazníci,
Neustále pracujeme na zlepšování našich služeb. Proto jsme rádi, že Vám, našim zákazníkům, můžeme představit nový HELPDESK pro řešení technických dotazů.
Portál HELPDESK umožňuje jednoduchou a přehlednou komunikaci mezi Vámi a našimi techniky pomocí tiketovacího systému.
Díky tomu budete mít neustálý přehled o všech Vašich dotazech a o stavu jejich řešení.
Nyní tedy můžete Vaše dotazy a požadavky odesílat:
- zadáním tiketu v systému HELPDESK – http://helpdesk.hsicom.cz/
- pomocí emailu na serviscad@hsicom.cz
- telefonicky na +420 377 221 046
Aby pro Vás byl začátek co nejjednodušší, připravili jsme pro Vás také manuál, který Vám pomůže s prvními kroky.
Stáhnout si ho můžete ZDE.
V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.