Našim zákazníkům jsme na blízku i v oblasti technické podpory. Pomáháme s instalacemi softwaru, optimalizujme jejich výkon a v neposlední řadě poskytujeme radu v okamžiku, kdy si uživatele neví rady nebo narazil na technický problém.
Neustále hledáme a zjednodušujeme cestu, jak být s naším zákazníkem v kontaktu, zejména v okamžiku, kdy to je nejvíc potřeba.
HELPDESK
Pro své zákazníky s uzavřenou maintenance nebo servisní smlouvou poskytujeme služby HELPDESK. Veškeré dotazy lze směřovat přímo na emailovou adresu: serviscad@hsicom.cz nebo se lze přihlásit do zákaznického portálu na helpdesk.hsicom.cz
Všechny požadavky jsou evidovány pod jedinečným číslem a lze sledovat postup jejich řešení.
Vzdálená technická podpora
Pomocí aplikace Teamviewer jsme schopni se připojit přímo k zákazníkovi a vyřešit všechny jeho požadavky přímo na jeho pracovní ploše.
Vzdálenou technickou podporu poskytujeme ve všední dny v rozmezí 8:00 až 16:00.
FTP server
Na našem FTP serveru najdete zejména:
- Maintenance packy pro aktuální vydání softwaru
- Obecné informace o novinkách a produktech
- Utility a makra